HEJ

men hej. sitter på skolan ja med nike, jennie och anja. jag kom hit tio, och blev nyss informerad om att vi börjar tjugo i två.
för vi har ingen svenska. eller jo. såhär sa han "läsning på valfri plats". hade jag vetat det hade den valfria platsen vart i sängen! haha
jag är hungrig och har inga pengar med mej, bra där emelie. skulle typ.... döda för en billys just nu. ska gå och äta på skolan med ali snart!
åh, min räddare i nöden typ. hoppas det är god mat annars jävlar, typ. okej. det är ugnsgratinerad falukorv = kräksvarning.
får knapra hårdbrö! haha. ska googla lite inspirationsbilder till 80talsplåtningen jag ska göra nån gång så jag vet vad jag ska leta efter.

idag tar jag och larsson 14.40 bussen till ånge och taggar inför att kliva upp fem imorgon, kommer nog inte gå så bra eftersom jag var död imorse.
aja, det får gå det med! får be mamma hälla vatten över mej eller nåt så jag vaknar. SKA ÄTA NU HEJDÅ PÅ ER READERS.

Kommentarer
Postat av: Karolina

vad roligt. Hoppas projektet blir bra. :)

2011-11-17 @ 21:00:59
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0