it's not me, it's you.

denna går på repeat just nu, älskar den.
.
nu är jag nyduschad och så har jag kletat in mej i en hudkräm som gör att man blir brunare gradvis, i love it.
det finns typ inget fulare än brudar som smetar på brun utan sol så det blir fläckigt och orange.. hahaha! inte okej.
så jag kör på denna variant som dessutom fungerar tusen gånger bättre och verkligen håller sjukt länge!
.
1. den jag använder nu, älskar den. + att den luktar gott, inte som vanlig bus! ett hett tips! (finns typ överallt)
2. den enda riktiga brun utan solen som jag tycker ger en naturlig färg om man inte tar så mycket! (finns på åhléns)
.
lite tips såhär på kvällskvisten! imorgon börjar jag tio över tio så jag har ringt morfar som ska hämta mej, tack!
nu ska jag bara blåsa håret och kleta in topparna med silikondroppar så är jag redo för sängen sen, åååh vad skönt!
vi hörs imorgon, jag lovar att jag ska mobilblogga om jag inte kan sitta vid datorn, låter det bra? ja, trodde väl det! hehe.
godnatt söta läsare, hoppas ni stannar kvar även fast jag suger på att uppdatera just nu, ni får ha överseende med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0