jag är en vampyr

är nästan klar med bildspelet, det fattas några bilder som jag ska fota imorgon så kan jag göra klart allting då! känns asbra.
ska tvinga sharlee att hjälpa mej att lägga in musik på bildspelet bara så kan jag redovisa. KOM IHÅG ATT TA HEM BILDERNA PÅ DENISE!!!!
imorgon är det 50tal och framtidsmode som står på spel, och jag kommer sitta här till halv fem då med. måste komma ihåg att ta med mat.
hålla på att hungra ihjäl just nu så jag ska nog köpa mej en KÖRV på centralen och göra så att hela tåget stinker vitlök sen :ppPPp
busig jag är. nej men seriöst, jag är ashungrig så jag nästan DÖR faktiskt. vill helst äta chips men det kan ja ju inte göra eller!
NU ska jag iallafall kolla mailen och sen spöa sharlee i temple run. blir nog inte så svårt :pPpPppp
hörs när jag kommer hem FELLASSS. påminn mej om att stryka klänning, ta fram usb & köpa folie, OKEJ? bra.



high key, denise woxström. GE FAN I BILDEN! (om du inte är denise)

Kommentarer
Postat av: Sharlee van Stralendorff

Stryk klänning, ta fram usb och ta även med dig, köp folie och ta med dig locktången. Så nu är du påmind!!!

2011-11-24 @ 18:46:02
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0