jag orkar inte

godmorgon barn, sitter på skolan och har nyss pratat lite med svanthe om modeprojektet som jag känner mej jävligt nervös inför.
kommer vara borta i två veckor, och då missar jag asmycket tid. måste liksom hinna fota klart minst ett årtal innan jag åker och fyra i thailand.
kommer bli så sjukt stressigt. jag dör. aja. det ska väl gå det med på nåt sätt. eller? ja jo det måste det göra. vägrar få ig.

har slutat nu och jag missade precis tåget hem så jag får ta ettbussen, kanske låter kult? så himla skönt att det är fredag. ska bara chilla heeeela dagen.
ska kanske göra en ny header oxå. om jag orkar. den jag har nu är typ ful, haha! orkar inte med mej själv. så då gör säkert inte ni det heller. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0