kläderna!

dr denim kissy 399kr - carlings! sitter så himla snyyygggt!! älskar dom. fast jag har bra mycket snyggare röv än hon på bilden, hahaha!
.
.
alba knitted cardigan 249kr - gina tricot! passar till allt, asbra. och skönt, och snygg, och hur myyysig som helst. haha.
.
.
maja knitted sweater 149kr - gina tricot. så himla mysig tröja. helt perfeeekt, måste köpa fler i andra färger. synd att jag är pank bah..
(andra bilden ville ej ladda klart helt, men ah.)
.
.
köpte skor på eurosko för 499kr oxå. roots typ. ASSNYGGA. love it. ska fota dom sen.
och så köpte jag mjukisbyxor på bikbok som jag har velat ha innan men jag har tyckt att dom är för dyr (349)
men nu var dom på reaaaa! och så fanns det bara ett par kvar, och det var i rätt storlek. åh! betalade 125kr för dom typ.
ska fota dom med sen, har på mej dom nu såatteee. hur mjuka och härliga som helst. hihihihi.
nu ska jag gå och sätta i nya linser, har glasögonen på mej nu (som jag never ever skulle visa mej i) och det är fel styrka så jag ser typ ingenting..
vi hörs sen! :)

Kommentarer
Postat av: Sharlee

Det var då den fulaste röven jag har sett i hela mitt liv. Dessutom så är bilringarna på sidan ganska så osmakliga. Skulle man ha köpt de på internet skulle man ju avstå med den modellen!!!!



Du älskar jeansen nu men sen kommer du hata de för de åker ner HELA JÄVLA TIDEN :((((

2011-11-07 @ 21:48:04
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0