kul inlägg?

nu är jag klar med förra veckans engelska, och så är jag lite fundersam på vad det är vi ska göra tills på torsdag..
ska fråga i våran fbgrupp! borde plugga matte ikväll med men det orkar jag verkligen inte så det gör jag imorgon.
ska leta reda på strykjärnet nu och stryka en klänning som jag ska ha med på skolan imorgon så det finns där på fredag.
kommer glömma nånting annars, vore ju kul om jag glömde klänningen liksom. eller inte. haha!
söta hanna ska sminka på fredag iallafall, åååh så skönt att ha någon som kan som gör det åt mej, då får jag tid till ljussättningen!
ligger i sängen och äter godis och så laddar jag ner lite musik som ska in på iphonen innan tisdag.
kommer spy på musiken jag har i telefonen nu om jag ska måsta lyssna på det i 13 timmar på flyget till thailand..
haha så nu blir det lite nytt iallafall! ska rensa bland bilderna och ta bort all musik för att kunna göra nytt nytt nytt!
så himla skönt med såna rensningar, blir nice då vetni! haha. jag har över tusen bilder så det kanske är dags endåå..
har ingenting vettigt att säga så hejdååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0