let me see your body go like a maraca-ca-ca-ca

HEJ.
sitter hemma i sängen nu och lyssnar på mohombi, måste bli pepp för att kunna skriva ett tal på engelska om cancer som jag ska berätta om i fem minuter imorgon.
det går nog bra, har nyss ätit så jag kommer nog snart få lite energi! var hos frissan förut och gjorde nån hårbottenbehandling, sen tog jag bussen hem!
första gången det var värt att åka buss tror jag, blir samma imorgon, hihi! tänkte bara säga att jag lever eftersom det inte har blivit nån uppdatering idag.
tänkte skriva på skolan men där funkade inte internet så det sket sej, och så ville inte blogg.se appen funka (ovanligt..) så jag väntade.
anyway, det har inte hänt så mycket idag, förutom att jag ramlade, igen, på PRECIS samma ställe som förra gången så jag har asont i vristen...
och såklart har jag fått ett fult blåmärke på knät oxå, som inte är sådär superskönt.. bajsdag! haha. aja!
..
väntar på att mamma kommer hem från stan nu så jag kan tvätta löshåret i silvershampo, det är lite gulare än min egen hårfärg så det ska fixas!
nej nu kan jag inte sitta här om jag ska orka kliva upp fem imorgon + skriva talet. måste googla fram lite information nu, hejdå! :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0