man måste dö några gånger innan man kan leva.

godmorgon. måste ha sovit oroligt inatt för täcket var åt fel håll som en knöl vid huvudet. tur elementet var varmt, annars hade jag nog frysit ganska mycket..
tänkte dra på mej träningskläderna och gå ut och springa lite, men det ösregnar så jag tror att jag skippar det tills vidare annars blir det så kallt...
ska strax kliva upp och testa min halloweendräkt för jag drömde att den inte alls var som jag hade tänkt. wierd att drömma om det men aja..
sen ska jag krypa ner i sängen igen och läsa lite ur "Erebos" som är hur bra som helst! nån som vet om den finns som film? känner igen den.
ville bara säga godmorgon till er, vi hörs lite senare när jag har vaknat riktigt. puss.
.
how to make a gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0