om jag var tio år yngre, skulle jag inte behöva dej längre.

hej. handlade alldeles för mycket i stan idag så nu är jag pank. jobbigt läge emelie. tur man inte är dum i huvet iallafall.
började med att åka på dollar store, hann knappt kliva innanför dörrarna innan en korg var full, så det var bara till att hämta en till!
handlade hur mycet som helst, men dock bara "saker vi behövde..." haha! så himla typiskt mej och mamma, shopaholics.
när vi hade burit ut fem kassar till bilen så fortsatte vi till stan där jag köpte halloweenkostym, hehehe. ni får ej veta vad det blev än!
efter det åkte vi till birsta där jag skulle köpa ****** men det glömdes ju såklart bort och jag kom hem med massa annat istället.
bland annat ett par jeans från carlings, storlek xs (!!!!) skitsnygga, visar imorgon. har provat dom förut, men i storlek medium, så blev brydd att dom passade!
sen så köpte jag en kofta på gina, samt en tjock mysig tröja. visar imorgon det med! sen blev det ett par DÖSNYGGA skor från eurosko, mums!
höll på att glömma de älskade mjukisbyxorna från bikbok som jag har trånat efter aslänge. halva priset & enbart ett par kvar i rätt storlek, ödet!
blev en del småsaker oxå, kommer inte ihåg allting just nu, eller jo, nagellack från kicks. har gjort manikyr nu, woho.
.
när vi kom hem så klippte vi bort alla lappar i vanlig ordning, sen har vi degat i soffan tills nu. kom alltså precis upp, och det luktar kattbajs på rummet.
men det jobbiga är att jag inte hittar bajset. kanske bara inbillar mej eller nåt, hoppas. orkar inte städa igen, haha..
ska lägga mej i sängen och lyssna på hellström och winnerbäck om en stund så jag somnar nångång. underbart.
förövrigt så tycker jag att vissa människor ska tänka över vad fan dom håller på med så kanske inte allt skitsnack stämmer. haha.
.
anyway. är ganska trött nu, så vi hörs imorgon då ni oxå får se kläderna! jag är verkligen supernöjd! godnatt på er.
.
världens bästa vän. är så obeskrivligt glad att jag har dej så du kommer aldrig förstå. simon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0