onsdag!

hej! sitter på mammas jobb & dricker varn choklad nu. jag är ledig idag (fototid) och vid tre ska jag plåta olle!
igår somnade jag skittidigt med kläderna på i sängen när jag låg & läste. vaknade vid tio imorse och var helt förvirrad!
haha, behövde verkligen sova ut, så skönt! klev upp & fikade lite och sen duschade jag & fixade mej på en halvtimme, rekord!
åkte med mamma till ånge när hon hade lunch, för om 40 minuter ska vi på vårdcentralen och ta en vaccinationsspruta så vi överlever thailand.
sen ska vi till polisen & hämta ut mitt nya pass och sen till apoteket & hämta mina ppiller.

fullt upp idag alltså, i like it. det blir en sväng förbi jiges sen oxå och leta efter 50talsskor som jag behöver på fredag till en plåtning.
imorgon ska jag fota cindy & denise, först asseccoarbild & sen high kee(?)! hoppas på bra resultat.
ikväll ska jag fota high speed union igen, kanske iallafall, får se hur det blir! :)


aja, skriver mer sen, tänkte bara säga HEJ!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0