ramlarN



gömmer håret i min halsduk idag för att det är FETT. äcklig jag känner mej. ni som har läst min blogg vet ju att jag typ inte går utanför huset med fett hår så...
ramlade förut oxå kom jag på, så jag kommer få världens största blåmärke på vänster smalben. hahaha. så jävla klantig.
blir så när man får frost under skorna + att jag har mina klackar idag, hahah. fyfan vad dum jag kände mej och sharlee bara skrattade. fitta.
sa jag att det var inomhus jag ramlade? hahaha ännu dummare. satan, tur att ingen såg mej! haltar runt nurå ett tag, heheheh.

OM EN TIMME OCH 14 MINUTER SKA JAG VANDRA MOT NAVET OCH TA BUSSEN HEM. HEEEEELG!!!!! fredagsmyyyyssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0