skitungar

åååh vad trött jag är. det svider i ögonen och jag orkar knappt vara vaken.
sitter här i sängen och är sjukt mätt för jag åt tacos jävlaranamma förut. ps; ska hänga tvätt sen.
bilderna på olle blev superbra iallafall och jag är nöjd. ska redigera dom imorgon och börja med bildspelet.
tänker försöka redovisa på måndag eftersom jag åker till stockholm på måndag natt. woopidoop.
just nu är jag inte pepp alls att åka iväg eftersom jag har så mycket att göra innan men det blir nog bra.
ulf tog ner resväskorna från vinden igår iallafall så imorgon ska jag packa lite, hehehe.
nu ska jag göra klart engelskan som vi egentligen ska göra imorgon och sen göra arbetsmiljö & säkerhet.
måste. bli. klar. vill. inte. ligga. efter. för. det. är. så. jävla. jobbigt. att. jag. typ. vill. dö.

.

aja, sista rycket nu innan jag ska ringa och terra cindy tills hon svarar, om hon bangar imorgon så blir jag seriöst arg.
hörs senare. HOPPAS NI BAJSAR PÅ ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0