@skolan

hellooo. har skapligt död imorse när jag vaknade. hade aldrig vaknat riktigt om inte mamma hade smsat mej. aja, klädde på mej & fixade fika!
sen åkte vi till ånge så jag kunde ta bussen till skolan, gammbuss... hatar dom verkligen, skakar så innihelvete så man inte kan sova..
fick sällis från stöde iallafall, mys! hade ju engelskatalet imorse oxå och det gick faktiskt bra, även fast jag och jennie hade skrivit typ samma sak!
efter engelskan hade vi svenska och nu sitter jag i datasalen brevid cpsharlee som äter en pirog.. om jag är hungrig? ja.
hinner inte gå och äta på skolan heller för jag måste göra klart ett bildspel som ska redovisas lite senare. fml, haha! efter det har vi teori på idrotten,
sen matte som avslutning på dagen. haha fyfan vad jag hatar tisdagar!!! har iallafall bokat in en til studiotid nu så det blir gjort nån gång!
hoppas bara att cindy kan komma då, men det fixar sej nog. har alltså två studiofotograferingar att se fram emot tills nästa vecka!! + någon utomhus.
ska försöka jobba på lite nu så jag slutar nångång, blir tåg hem idag! hoppas på sällis där med, haha! :D
har inte tid med detta, hejdå så länge!

Kommentarer
Postat av: Sharlee

Det var ingen pirog!!! Det var faktiskt en calzone-pizza med kebab, vitlökssås och fefferoni. SÅDESÅ:D

2011-11-15 @ 19:17:39
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0