SVENSKA FOLKET SUGER KUK.

svar till petra: neej, eller alltså jag har vissa lektioner på hedbergska, annars går jag på en skola som tillhör hedbergska.
haha kan inte förklara men vi är inte alltid på hedbergska! bara vissa lektioner som sagt. vi har egna lokaler!
.
vaknade upp i soffan imorse. kollade på idol igår och vart så jävla förbannad att molly åkte ut och inte värdelösa jävla amanda!!!
hon sjunger ju inte ens, hon kraxar och överdriver det som fan. sjukt dålig. ska aldrig mer kolla på det där skitprogrammet...
.
nu ska jag packa resväskan och hänga tvätt tills mamma och ulf kommer hem. ikväll blir det middag hos mormor, sen fullt ös!!!
sista helgen jag är hemma innan vi åker så då slår vi klackarna i taket, hehhehe. vi hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0