trött tjej, HEJ

förlåt för dålig uppdatering men jag har varit helt död idag. hade kul igår iallafall med brudarna, och så hade jag några givande samtal med vissa personer.
kristoffer sov hos mej oxå för han inte ville gå hem, slocknade på en gång vi kom hem. galet trötta. vaknade vid halv tio och orkade inte röra mej. haha.
har typ bara legat i soffan idag, det är därför jag inte har bloggat. har helt enkelt inte orkat. nu väntar jag på att bastun ska bli varm,
tänker ligga därinne med hårinpackning & ansiktsmask ett tag, så himla skönt. vi använder typ aldrig bastun och det är synd för den är underbar.
anyway, ska plocka undan lite på rummet nu så det inte blir ett berg av kläder överallt som vanligt.. imorgon ska jag visa kläderna för jag tänker ha på mej dom då.
vi hörs lite senare med några bilder från igår, låter det bra? good! haha puss.
.

Kommentarer
Postat av: Sharleeeeeee

JAAAAAAA. ÄR SUR PÅ DIG NU. VÄNTAR FORTFARANDE PÅ KLÄDERNA. OCH OM DET ÄR SÅNA BYXOR SOM JAG OCKSÅ TÄNKT KÖPA (svarta med typ vita fläckar och bajs på från dr.denim) SÅ FÅR DU STÅ UT MED ATT JAG HÄRMAR DIG. PUSS ÄLSKAR DIG GUMMELIGUMMSAN =)<3 p.s. har härmat dig förr med jeansen från gina :))))

2011-11-06 @ 16:57:33
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0