trött

vad skulle jag göra utan dej? :')
.
la mej precis i sängen brevid en varm och gosig katt, kommer sakna mina bebisar när vi åker iväg :(
tur att mormor och morfar ska vara här med dom så dom inte blir helt övergivna. småfisarna!
jag och mamma satte upp "julen" förut så nu är mitt rum supermysigt. åh, saknar faktiskt snön lite.
LITE. vill att det ska vara vitt när vi kommer hem iallafall, men det behöver ju inte snöa innan vi åker. hha!
nu ska jag lägga in lite låtar på iphonen och sen blir det till att sova direkt, ska upp fem imorgon.
får inte glömma nånting heller så jag MÅSTE upp fem, annars hinner jag aldrig kolla av allting.
blir nog tåg imorgon så jag kan lämna av grejerna på skolan innan vi har naturkunskap.
sen kommer linnea och felicia med tåget vid tio så jag ska locka hår och hanna ska sminka!
kommer bli så himla bra. tidsinställer innan jag åker som sagt så får ni se! hihi.
aja, itunes är igång nu och jag är trött så det blir till att snabba på lite med detta nu.
vi hörs imorgon sötisar, puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0