true story.

animated gif how to


.
hej readers. var hos farmor förut och plåtade klart 30tals modet, ÄR SÅ NÖJD ATT JAG DÖR. åh vilken bra modell hon är min fina farmor.
leif posade lite oxå, det kommer bilder på det så fort jag har redigerat, (idag) promise. det gick rätt snabbt att plåta, och sjukt bra blev det.
.
nu är hela familjen hemma, det är inte varje dag, inte ens varje vecka det händer så det är superkul. vi ska äta gomiddag och fira mammsen.
lite senare kommer grandparentsen oxå, dom ska vara med på middagen, cosy! det blir fläskytterfilé, potatisgratäng & marinerad lök, mums!!!
toppar det såklart med beasås och nå godricka. sen till efterrätt blir det panacotta med kesella hallon & vanilj + massa bär, mmmmhh!!
.
imorgon tror jag att jag bara har en lektion, måste kolla upp det dära, anyway ska jag kika studiotider imorgon, det MÅSTE finnas nån bra tid kvar.
annars får jag plåta allting utomhus, och det vill jag inte, inte egentligen iallafall.. aja. ska redigera lite nu så jag blir klar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0