PICTURES

nu har vi kommit hem från ånge där vi fixade mitt pass, och handlade färsk lax som jag ska laga iordning ikväll, mums.
nu tänker jag berätta lite om vad jag har gjort medans jag har varit borta så länge, förstår att ni har saknar mej :ppPPp
.
jag sparkade i löv utanför hedbergska för jag var så glad att det var varmt ute, typ.
.
mina nya hörlurar, tack mammi!
.
invigde björnpuppan för i år. så himla mysig!
.
såhär ser det typ ut i datasalen på hvfo10. mitt andra hem :Ppp
.
facelook på skoltoan
.
sharlee som ville gömma sej innan matten började, trött
.
outfitbild på skoltoan
.
hedbergska
.
min trötta lilla kille som sov så sött
.
soluppgång i stödeöde!
.
fittäckelhormatte som jag är spyless på
.
hade sminkkurs med doreen, och svanthe fick sej en fransmarkering, snyggt blev det och man lärde sej en hel del!
.
jag och sharlee åt lunch på donken för det var fiskgratäng på skolan = kräksvarning. mysigt!
.
kollade på när emmelie åslin(?) fotograferade en RIKTIG modell i studion, lärde mej en del där med!
.
sen efter ett tag blev det tråkigt och jag och sharlee sov
.
johannes målade en katt + kattspår på min mage och sen gjorde jag om hans ansikte till en katt med vattenfärg, fint.
.
jag och johannes bakade kladdkaka som jag tog med på skolan idag, den tog slut ganska snabbt!
.
bagarN herself och caroline
.
utsikt från rutan på tåget
.
gick till mammas jobb och chillade innan vi åkte hem!
.
det var väl typ det, har tagit fler med framkameran som blir assmå när jag laddar upp dom här = inte okej.
nu ska jag ta en saltgurka och gå ner med min onda nacke till soffan. tänker ligga där tills ikväll!!!
.
hade på mej svarta jeans, converse, grått linne, freddes tshirt, grå huvtröja & svart dunväst + halsduk idag ifall nån undrar.
fast nu har jag bytt ut jeansen mot mjukisar så jag har (citerar sharlee) "en sån jävla skön outfit att jag typ bajsar på mej".
som sagt, soffläge NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0