rubrik

nämen hej! jag och pappa åkte till ljungaverk och åt middag hos farfar och louise när jag kom till ånge, därav dålig uppdatering.
men nu är jag hemma och har sprungit runt som ett yrväder för att hitta ett par skor, haha. har hittat dom nu iallafall!
nu har jag placerat mej själv i sängen för att jag ska ladda över massa musik till ipoden och iphonen. elva timmar utan musik är inte ok.
så jag ska ordna det nu! tänkte även uppdatera iphonen men internetet suger ju som vanligt så det gick inte. vad roligt....
är astrött redan nu så jag fattar inte hur jag ska kunna hålla mej vaken tills tåget går, ingen ide att sova innan liksom.
först är det typ 5 timmar med tåg, sen elva timmar med flyg. om det kommer bli jobbigt? jaa, det kommer det..
aja, ska lägga in musik nu så det blir gjort sen packa det sista och ställa väskan vid dörren för att sedan fixa handbagaget.
puss!
.
slänger upp några instagrambilder sålänge bara så ni får vila ögonen på nåt! :)

Kommentarer
Postat av: josefin

tycker du ska slänga upp receptet på de där muffinsarna! :))

2011-11-28 @ 22:55:37
URL: http://swedbackjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0