we found love

hej på er som fortfarande är vakna. jag borde inte var det egentligen, men har suttit och pillat med nya spellistor på itunes en evighet såatte..
det är några låtar som ska laddas ner och läggas över innan jag kan sova! imorgon kommer morfar och hämtar mej halv nio, för tåget går 8.43.
städade rummet förut, gud vad skönt det är nu efteråt, det var massa kläder som låg överallt på golvet, haha! typiskt mej att inte orka ta bort det.
har laddat över massa bilder från iphonen nu som jag tänkte lägga upp här (några iallafall!) så ni får nåt att titta på mer än bara text.
.
en alldeles vanlig egobild!
.
jag och sharlee utanför shanti
.
dumleklubba, nostalgi!
.
outfitbild på skoltoaletten, fjortisvarning på den! men man ser lite av mina nya skor väl?
.
var hemma hos denise med henne och emmy och myste lite innan min buss gick.
.
drog hem robot unicorn attack och nu är jag helt fast + att låten har fastnat på hjärnan. nynnar all the time
.
fotade farmor och leif med mitt älskade 50mm.
.
dagens middag, så himla gott! jag skrev ju förut vad det var för något så nu får ni se hur det såg ut med :D
.
utsikt från min säng imorse, så fint med frost överallt. mysigt!
.
nu ska jag sova, för medans jag har laddat upp alla dessa bilder har musiken laddat klart och jag har fört över låtarna till itunes.
ska lägga mej och sova nu och ladda inför gymnastikpasset jag kommer måsta utföra imorgon för att få på mej mina nytvättade jeans..
ska jag filma? haha! närå. ska ställa larm för att inte glömma att ta med hatten till emelie oxå, DONT FORGET. hörs imorgon, godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0