är en liten härmapa idag

HEJJJ. stina var nyss här och fick lite musik som dom ska ha i fiket på minerva imorgon, så om ni hör nån bra låt där äre jag som har kirrat det! höh.
sitter i sängen nu bara och funderar på om jag kanske ska sova? känns väldigt jobbigt dock att gå och bortsa tänderna.. aja.
imorgon blir det bio iallafall, åker hem med halv fem tåget, äter osv sen får jimmie hämta mej och så drar vi och kikar på film, sen får han skjutsa hem mej oxå!
snäll jag är va? haha, vi ska se Friday night. hoppas den är bra. men det tror jag nog, hyffsad iallafall!
nej, vi höres imorgon eller nåt, kanske borde gå och lägga mej i bra tid för en gångs skull? ;) natti fina läsare!
.
vart bor ni förresten? var anonym om du vill, men kommentera vart i landet du bor! vore kul att veta nu när läsarna ökar varje dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0