bajs

hej babezzzz. sitter på skolan nu, har precis tryckt i mej en cheeseburgare som jag köpte förut.
trodde jag hade tid hos izabella halv tolv, men det var tydligen halv elva!!! så fick skynda mej asmycket.
jag och sharlee har suttit på hedbergska efter matten och pratat massa, sen skulle vi på shanti, men det öppnar 12..
så vi ska gå dit dårå, heheh. får se om jag kommer hem med ett hål eller om det blir nån annan gång. haha. mamii?!
när jag kommer hem från skolan ska jag plugga som helveteee, sen kanske fota bella och coralee, bra modeller dedära.
måste bygga vidare på min uppgift oxå eftersom jag inte visste att det skulle vara en bildserie, fucking fuck.
måste försöka göra lite kultur och stilhistoria nu. hejdåååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0