blää

hej på eeer, förlåt för kass uppdatering som vanligt, men jag är ledig idag så jag har knappt vaknat än! haha.
älskar linjen jag går, har jag sagt det? nej men jag har fototid, så ska ut och ta vara på den tiden snart, ska bara skriva en läslogg först!
idag SKA jag bli klar med den där skiten så jag slipper ha ångest över det sen. så nu är det hårdplugg som står högst på listan.
sen ska jag städa rummet och fixa lite osv. välja kläder tills imorgon och packa lite grejor för det blir antagligen bio i stan imorgon, höhö.
har ätit choklad och glass till frukost bara för att jag kan, så nu kommer snart sockerkicken och hjälper mej med plugget!
kanske blir en springtur runt boltjärn lite senare oxå om jag pallar, har dödens träningsvärk i benen och rumpan, så vi får se.. haha.
PLUGGA EMELIE, SITT INTE HÄR!!!! hejdå,hörs sen.
.
förresten, följ mej på Instagram @ eamh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0