crazy

tog och sminkade mej lite crazy innan jag duschade. NEJ jag har inte lösögonfransar, har aldrig haft kommer aldrig att ha!
har faktiskt aldrig ens böjt upp mina fransar, dom är bara awesome ändå hha! är grymt stolt över dom faktiskt, töntig jag är.
jag får oftast komplimanger för mina ögon och mina fransar. "har du lösögonfransar? nej. SHIT VAD LÅNGA DOM ÄR!!" osv.
.
.
ligger i sängen nu och lyssnar på lars winnerbäck med blött oborstat hår och pappas gamla fritidsbodentshirt som jag brukar sova i.
jag ska snart gå och borsta tänderna och sånt, sen tänkte jag lägga fram kläder tills imorgon, tända ljus och krypa ner!
imorgon ska jag, sofie, jossan och jennie fota några elever från åkersvik i studion till en gymnasietidning. kan bli kul! hoppas det går bra.
blir alltså ingen sovmorgon, som jag brukar ha på torsdagar. klockan är ställd på 04.45. men det gör inget.
för jag måste ändå redigera klart bilderna på isabelle och coralee och lägga dom på en skiva. och bilderna på paula! kom ihåg emelieee!!
.
svar till petra: neej, det var bara den jag la ut och tre till som var någolunda skarpa tyvärr.. :(
men jag fotar dej gärna igen, lite tidigare på dagen då det är finare väder och så. om du vill!

Kommentarer
Postat av: petra

tråkigt då! :(

ja gärna, nu när jag vart så peppad på lite nya bilder med riktig kamera, duktig fotograf och allt :D

2011-10-12 @ 22:12:14
URL: http://petramichaela.blogg.se/
Postat av: petra

får nog sminka mig lite bättre då också såg jag ;) HAHAH!

2011-10-12 @ 22:12:53
URL: http://petramichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0