förstår inte.

är på världens segaste humör idag. tänkte bah säga det. och så är jag besviken på en person så jag skulle kunna gå sönder..
sitter nyduschad i min onepiece nu iallafall och håller på att dra hem lite ny musik som ska in på iphonen IKVÄLL.
är så jävla less på låtarna jag har nu, och jag måste lyssna på musik på väg till och från stan annars dör jag.. typ.
jag använde vincent som kudde hela vägen från stan till ånge, sjukt trött. vet inte varför heller, la mej tidigt igår!
imorgon har jag matte halv nio till halv tio, sen möte med izabella halv elva till kvart i tolv, perfekt faktiskt.
tar alltså tolv femtiofem bussen hem. sköööönt. imorgon SKA jag göra klar naturkunskapen och läsloggarna..
FÅR inte ligga efter, hatare.
.
nu blir det lite tvmys med bullarna mamma och jag köpte förut, ska nog göra riktig oboy oxå om jag orkar.
här är två låtar som har fastnat i mitt huvud just nu:

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0