from dusk to dawn

hej friendzzz.
jag vaknade i soffan imorse, blev brydd och kände att jag var suuuperkissis. kunde inte kolla vad klockan var heller för iphonen var d-ö-d.
jag sitter i min onepiece i sängen nu och tänker dra på mej uggsen för att gå ut och fota första bilden till fotouppgiften vi fick!
"from dusk to dawn" är ett fotomaraton  som innebär att vi ska fota en bild varje timme mellan gryning och kväll.
jag börjar alltså klockan 10, och så läja ju sluta 10 ikväll oxå. det är tolv bilder som ska redovisas om två veckor.
känner att det är likabra att börja fota redan nu utifall att jag skulle ta nån bild somm suger, då har jag ju tid på mej att ändra!
ska ut nu medans det är frost, sen ska jag nog ta och sätta igång med dom där jävla läsloggarna som jag inte har gjort.
hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0