happy!

TACK för alla kommenterar! ni hjälper mej mer än ni tror! det får bli tvåan eftersom 9 röstade på det, hihi.
jag testade att uppdatera iphonen igen när jag kom hem eftersom det avbrööts förra gången, och så avbryts det igen.
that's it! imorgon eller på fredag åker jag och mamma till hennes jobbkompis och snyltar på hennes internet så man får det gjort nån gång!
vi har mobilt bredband = sjukt segt och värdelöst, så ha överseende med att det inte blir så mycket bilder när jag är hemma, tack! :)
anyway, jag fick nå ryck och hittade en blyertspenna på golvet när jag städade, så jag ritade ett stort träd på väggen.. oouupsie!
det blev (kommer att bli) så himla snyggt när jag har fyllt i med svart färg! ska bara bli helt nöjd med skissen först, hihi.
.
dålig bild, men typ såhär ser det ut just nu:
.
sitter i min onepiece nu och är glad för att vi har sovmorgon imorgon!!!! hinner alltså duscha när jag kliver upp så jag slipper det nu.
alltså kan jag ligga och läsa ikväll och ta det lugnt heheh. mysonsdag! jag ska ändå kliva upp fem imorgon och fota!
sen kan jag lägga mej och sova tre timmar, SEN kliva upp. fett nice! bussen går 09.40 så jag hinner ju.
oke ingen bryr sej. tänkte bara säga att jag är nöjd med trädet osv, nu ska jag lägga mej och läsa "the fifth child" som verkar asbra.
godnatt och sovgott fina läsare!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0