hemma!

hej friendz. kom nyss hem från ånge, jag sov hos sofie igår och gick till mormor och åt frukost när jag vaknade!
började kvällen hos rustam iallafall med lite folk, hade sjukt kul där faktiskt, fast det var synd att paula åkte hem så tidigt..
aja, sen gick alla på mittis (utom jag som är för liten...) så jag satt utanför i tyå två timmar eller nåt. forever alone typ.
nej men det var kul även fast vissa delar av kvällen kanske inte blev så där jättelyckade.. träffade amanda oxå, som jag inte har sett på evigheter.
mys, heheh. VET ATT DU SER DET HÄR! gick hem till sofie när mittis stängde och sov där, vaknade av att hon mådde illa & gick och spydde. stackarn!
hoppas du mår bättre nu<3
.
visar bilder senare när jag har laddat över dom från iphonen, måste duscha och redigera klart bilderna från the club så jag kan skicka dom sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0