idol!

imorgon ska jag göra en sak som jag har velat gjort i över fem år, kaaanske. jag hoppas det iallafall!
förut var jag ute och körde bil med mamma, det gick asbra för att vara första gången i trafiken faktiskt.
körde till erikslund och tillbaka, genom ånge!!!! duktig tjej. fick inte kärringstopp en enda gång faktiskt, men det var nära några gånger.
det blev iallafall över sjuhundra bilder från fotograferingen med paula, håller på att redigera nu, men såg att idol börjar!!
så jag måste rusa, visar en iallafall, på mej dock. tyckte att paula var jävligt duktig att fotografera för att (detta låter fel) inte kunna något!
.
ja, där har ni dagens outfit oxå, med nyskorna, ÄLSKAR DOM!!!! idol nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0