ikväll kör vi igen!

heej, har inte orkat blogga idag. kom hem halv sju imorse, helt död. sov till halv tre typ, haha! var vaken över ett dygn, sjukt.
det var iallafall rätt kul igår, kom till lokalen vid sju eller nåt, fixade med ljudet osv, sen kom det folk vid tio & jag fotade som satan, haha!
blev lite över 600 bilder, och jag har valt ut 147 stycken som jag ska redigera och skicka iväg, lägger upp några här sen :)
nu ska jag duscha & göra mej klar, för ikväll kör vi all in i ånge! ska vara hos rustam med paula, och sen lär vi dra vidare när resten ska på mittis.
jag kan berätta mer om kvällen inatt eller imorgon typ, orkar inte nu. haha! aja, ska ta en dusch och se om jag piggnar till lite.
vi hörs sen!
.
bild på jesper & cricka från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0