kladdis

sitter i sängen med humlan nu. fyfan alltså, hon gosade och var supermysig förut och så vänder hon sej så hennes arsle är mot mej,
och FISER världens äckligaste kattfis rakt i mitt ansikte. "pppffft" lät det. satan vilken lukt säger jag bara, damn. undrar vad hon har ätit..
skulle baka kladdkaka förut, och så vispade jag ägg, socker och margarin, hällde i mjöl och märker att det inte finns nå kakao eller vaniljsocker..
lyckat?! skrev till stina och frågade om dom hade nåt, så hon kom över med det så jag kunde baka klart! satt och pratade i köket ett tag oxå, mys.
jag har gjort smoothie av kesella vanilj och blåbär och mackor tills imorgon så jag sparar lite tid, skönt.
nu ska jag sova, ska bli sååååå härligt! är helt slut i ryggen och nacken för jag sitter som ett mähä. aja.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0