less på mej själv och på människor som gör en besviken.

jag blir så jävla less på mej själv. jag har så sjukt mycket i skolan som jag inte har gjort, jag ligger efter redan eftersom jag började sent i klassen,
så jag mår verkligen inte bra av att dra på mej ännu mer saker nu som jag kommer måsta lämna in för sent..
jag har tre läsloggar att skriva tills på torsdag, några frågor i naturkunskap (svårt som faaan), cv, engelskaprov på torsdag och matten som ska pluggas upp..
jag mår inte alls bra av det här och jag vet inte vart jag ska börja för det känns som att det aldrig kommer ta slut...
har bara suttit och stirrat på alla böcker aslänge nu och jag hittar ingen motivation nånstans till att börja plugga..
orkar inte med mej själv när jag är såhär.. imorgon ska jag skärpa mej. nu ska jag blåsa håret & sen sova.
orkar inte göra nånting mer än det jag har gjort idag, dvs ingenting.. vi hörs imorgon. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0