linda och mio

.
Linda och hennes son Mio.
så himla liten och mysig, det är svårt att tänka sej att han ska växa upp och bli lika stor som jag är nu för att sedan bli ännu större.
jag tycker det är jävligt fränt att en sån liten människa kan utvecklas så himla mycket. tänker ganska mycket på såna saker faktiskt, wierd.
efter ett tag blev han trött och somnade i babysittern eller nåt, jag älskar svartvita porträtt på bebisar, här är två:
.
(säg till om du vill att jag ska ta bort bilderna linda!)

Kommentarer
Postat av: Linda Lundh

Hej! Det är helt ok! Dom blev jätte fina. Jag har laddat ner bilderna jag tog, går ner med dom till din mamma idag. Kram

2011-10-17 @ 09:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0