mums

men hej. det var längesen. kom hem halv tolv från bion igår, och somnade vid ett nångång tror jag. skulle upp fem imorse,
men både jag och mamma försov oss och vaknade halv sju... haha fail! aja, hade ändå bara en lektion idag så jag missade inte så mycket.
bion var rätt bra faktiskt, fright night hette den och var i 3d, weyhoo. jag och jimmie var dom enda som såg den filmen, haha forever alone.
eller det kom två till precis när den började, så det var la fyra som såg den då. sevärd iallafall tycker jag!
idag har jag typ legat i soffan och latat mej bara, och nu har jag precis stekt älgfärs som vi ska göra lasagne av snart, muums!!
sen måste vi åka till ånge för chipstarmen suger som satan nu vettni, dipp ska jag ha oxå. hehhehe. äter typ aldrig dipp annars, med nuså!
.
.
ska fortsätta med maten nu, hörs sen, puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0