nervös!

gissa vem som somnade i soffan igår då? jag! blev asyr och mådde lite illa när jag ställde mej upp, så jag tänkte att då kan ja la sova där.
såg inte vem som åkte ut från idol heller, men hörde att det var roshana? fattar inte hur emil kan vara kvar, sämst ju. fan alltså!
jag har inte tid att sitta här nu, måste duscha och göra mej klar för att åka till stan! är så jävla nervös så det är helt sjukt! haha!
vi hörs via mobilblogg senare, så får ni kanske se vad det är jag ska göra! puss.
.
(paula har fotograferat den här bilden med, så fin!)

Kommentarer
Postat av: emma

åh, vart har du köpt glasögonen? :d

2011-10-08 @ 15:26:35
URL: http://emmaloovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0