peppp!

det blir så att jag är vimmelfotograf imorgon på gymnasiefesten! så om ni ser mej, POSA!!
är påväg till stan nu, börjar halv ett så jag ska gå på stan & kika på ett par djävulshorn till paula först, hihi!
jag har hittat en skitsnygg halloweenkostym nu som ska beställas snarast, hehe.. i'm sexy and i know it typ.
är så himla peppad nu!!!! helgen kommer bli grym, & nästa helg dessutom!
ska sova sista biten till stan (är i stÖDE) nu. vi hörs sen om jag får tid att blogga på skolan, puss!


Kommentarer
Postat av: Sharlee

HALLLÅÅÅÅ OM VI SKA VARA HOS EVELINA YTTERBOM I KLASSEN PÅ DEN HELGEN VI SKULLE HA KLASSFEST SÅ SKA DU VARA MED, FATTAAAAAAA... VI SKA LAGA MAT OSÅ!!!

2011-10-27 @ 15:33:56
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0