SÅ HIMLA GLAD SÅ NI FÖRSTÅR INTE!!!

nu är jag hemma från stan. tänkte mobilblogga men det är ju nåt fel på appen som säkert alla vet, så det gick inte..
jag körde till hällsjö eller var det heter, alltså alldeles nära stan! är asstolt faktiskt, för det gick sjukt bra!
vi gick på shanti direkt när vi kom fram och jag frågade om det fanns nån tid för att pierca tungan idag.
han bara "jaa". jag bara, närdå? han bara "nu." haha! shit vad nervös jag blev då! men nu äre gjort!
efter över fem års tjatande och väntan så har jag äntligen kört en nål igenom tungan! såååå nöjd!!!!!!!
direkt efteråt gick vi på donken och jag fick ett glas med is som jag gick runt och åt ett tag sen för att det inte skulla svälla upp så mycket..
image description
direkt efter
.
nu! det är jättesvullet just nu, så jag ska bara ta det lugnt och dricka isvatten hela kvällen haha.
det gick bra att äta efter en timme iallafall, blev middag på ikea. det tog såklart lite tid, men fick i mej nästan allt!
nu ska jag hoppa i onepiecen, klippa av lite lappar på det jag fick av mammsen idag, TACK!
sen blir det mys framför tvn eftersom det bara är vi hemma ikväll. kanske skriver nåt mer lite senare om jag inte slocknar i soffan.

Kommentarer
Postat av: :)

vad kostade det ? :)

2011-10-08 @ 20:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0