snabb sammanfattning av helgen

hej ni stackare som är kvar på denna dåliga blogg, haha. ska verkligen bli bättre på att uppdatera riktigt nu.
i helgen var jag i östersund iallafall (brunflo med) och hälsade på pappsen. var in till stan på lördagen och fotade denise,
sen satte vi oss i badhusparken och myste i solen, ashärligt väder. efter ett tag åkte vi hem och gjorde oss klara för att köra slotcar.
jag vann inte, men jag kom inte sist heller, YEEY! efter vi hade vart där så stannade jag och sanna i stan och var hos nån kompis till henne,
men det sög där så jag ringde magnus och så mötte vi upp jesper och kollade på film hos honom istället!
sanna åkte hem med denise vid ett, men jag stannade och sov där. vaknade vid halv tolv eller nåt, gick upp & fikade.
denise hämtade mej vid tretiden, så for vi hem och tog det lugnt tills tåget gick, har nog aldrig varit så trött nånsin som vi var då, haha.
stackars dom som satt i samma vagn! aja. kom hem och packade upp, sen la jag mej och sov. skööönt.
.
idag har jag vart på skolan, åkte dit tidigare än vanligt för jag skulle hinna redigera lite bilder tills delredovisningen på onsdag!
sen mötte jag caroline och så gick vi till hedbergska på olika lektioner, tack igen förresten, haha! :D
nu har jag precis ätit, somnade när jag kom hem och vaknade när mamma kom hem, så jävla trött.
och så är jag stressad som fan för jag ligger efter med några saker i skolan, får ont i magen och typ panikångest..
usch, ska försöka göra klart skiten nu så jag kan få må bättre nån gång, det är inte okej att må som jag gör just nu.
ligger aldrig efter i skolan, så när jag gör det mår jag asdåligt, hatar det verkligen, fyhelvete.
jag tror jag bara ska duscha nu och sen packa ihop grejer tills imorgon, sen blir det nog sängen.
får ta tag i detta imorgon istället, är för trött nu ändå och så har jag massor med andra saker i skallen just nu..
vi hörs väl sen om jag inte somnar om, har inga bilder heller så ni får vänta tills imorgon! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0