spår i frost

godmorgon! det där med att kliva upp åtta gick inte så bra eller. vaknade inte ens när mamma stack till jobbet.
nu sitter jag här och funderar på om jag ska vara en bra dotter genom att göra mat tills mamma kommer hem på lunchen..
svårt beslut, närå. haha. ska lägga över alla bilder från igår på cdskivor som linda ska få oxå, får inte glömma det!
lite senare blir det som sagt träning med bästa paula, sen efter det har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra..
måste verkligen göra klart läsloggarna, så det får väl bli prio ett idag antar jag, fyfan vad tråkigt..
sen ska jag städa rummet och fota lite till uppgiften. och måla naglarna. och ta ner bilderna från väggen. AJAAA.
ska börja med att kliva upp och ta på mej nå kläder iallafall så man har det gjort, sen leta fram nån tröja man kan träna i.
vi hörs sen!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0