storstädning på gång på mitt rum idag. usch fyfan..

hej på er! jag somnade i soffan igår, och vaknade vid sex imorse av att jag frös. tur jag hade onepiecen på mej och mysfilten iallafall!
gick upp och kissade, sen la jag mej i sängen och sov till tolv då mamma kom hem på lunch. så skönt att få sova ut. fast är trött ändå..
jag åt thaimat till frukost/lunch, så himla gott. finns inte många maträtter jag kan längta till lika mycket som thai kan jag lova. mums!!
sen mamma åkte tillbaka till jobbet har jag bara legat i sängen med humlan och gosat, jag ska snart gå ner och hämta rena sängkläder.
tänker städa rummet riktigt idag, alltså inte bara "röja" utan verkligen dammsuga riktigt, dammtorka, bädda rent och sortera osv. ni fattar.
vi får väl se hur mycket jag orkar. först måste jag iallafall bänna ut skivorna med bilderna som jag ska skika iväg. vill inte sega på med ett jobb!
aja, vi hörs lite senare när jag inte orkar städa mer, haha! paula kanske kommer hit sen och hon ska inte behöva få en chock som vanligt,
för att det är så stökigt. haha. en klassisk kommentar är "OJ.." så jag vill få den kommentaren fast med en annan betoning idag, bäst att börja!
ha det bra så länge! :)
.
sv: tack så jättemycket manneeen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0