titanium

hej alla små kycklingar. jag hade bara en lektion idag, bild. sen gick jag på stan en sväng med carro innan jag mötte sharlee för donkenlunch!
mums. finväder är det oxå, så himla skönt. jag ska fixa mej lite snart för att åka och ta idkortet i ånge när mami slutar. vill inte se ful ut. he he.
sen när jag kommer hem ska jag plugga lite matte om ulf är hemma annars fattar jag ingenting, och fota lite mer till uppgiften!
måste samla skräp oxå till ett stilleben vi ska göra, kan bli spännande. jag, tina och sharlee ska boka studion tillsammans och fota.
nej nu ska jag gå igenom lite bilder, äta nånting och höra när mammsen kommer hem. vi hörs senare biatches.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0