tjuvjävel

.
just ja, idag var jag och tina på carlings och kikade lite på koftor och sånt underbart som finns där inne, hehe,
och så var det en "kille" där som stog och kollade på nån tröja, och han fick hjälp av hon som jobbade där.
och så vänder hon sej om och tar typ två steg, då ser vi att han killen går ut, med tröjan hängandes från jackan!!
två sekundeer senare ringer hon vakten och jag går ut för att se om jag kunde se honom!
men han var helt jävla borta, fanns ingenstans, så jävla sjukt snabb han var. galet.
tyckte så synd om hon som jobbade, för hon var själv i butiken och typ 19 år.
fick hjälpa henne att komma ihåg hur han såg ut iallafall, så nånting bra gjorde man ju.
fyfan för folk som stjäl. har man inga pengar ska man inte ens gå in i affärer. idiot.
hoppas dom hittar honom så han får böter eller nåt, det är han värd, fuuuck.
.
nu ska jag duscha, byye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0