träning imorgon, finally!!!!!!

imorgon har jag ingen lektion, för dom har förmodligen inte hittat nån vikarie till bilden den här veckan heller. bajs.
skönt för mej dock så jag slipper kliva upp tidigt! tänker ändå gå upp vid åtta för att ta första bilden till uppgiften, det blev aldrig av förut.
sen ska jag och paula träna vid två, skööönt! ska inviga mina nya fina träningsbyxor på gymmet tänkte jag, får asnice röv i dom ;)
aja, ska gå och ta ur löshåret nu, sen tvätta bort sminket och ta av mej kläderna, sen krypa ner under täcker och joina humlan som redan ligger här.
goskatt, vad skulle jag göra utan henne? fy, vill inte ens tänka så. jag säger godnatt redan nu, för jag tänker försöka sova så fort det går!
vi hörs när jag vaknar såklart, puss och godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0