TRÖTT

hej readers! jag har haft fullt upp idag trots att hjärnan har vart helt slut.. om inte jesper hade väckt mej på tåget imorse hade jag åkt med tillbaka..
sen somnade jag på naturkunskapen oxå, haha. herregud. och inatt kommer jag inte heller få sova eftersom jag ska med tåget fem på morgonen,
från stan till ånge. är alltså framme i ånge sex, bajstrött tjej jag kommer vara då kan jag lova. haha!
sitter iallafall och gör klart det sista inför redovisningen nu, har skrivit ut mitt stilleben & gjort klart bildspelet! känns sjukt skönt faktiskt.
nu kollar jag igenom lite bilder som jag ska lägga på mitt usb och fixa med på lovet. paula & denise måste få sina bilder nångång! :o
aja, ska ladda upp lite pictures nu så ni har nåt att kolla på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0