TUNGA

åååh vilken helvetestisdag det här har vart. är så jävla trött nu så ni förstååååååååår inte!
har precis duschat och nu väntar jag på att pappsen ska komma hit och kramas lite ett tag innan han åker hem.
mamma är i stan på dans så hon kommer hem sent, jag tänker inte vara vaken då kan jag lova.
ska tända lite ljus på rummet nu så det är mysigt sen när jag lägger mej, måste bah fia lite stuff först!
jag har bakat muffins till min fina klass oxå, moa och molly var sugna på fika så vad gör man inte?
nää hörrni, ska ner och rota fram nåt att ha på mej från mammas garderob nu och sen göra mej klar för SÄNGEN!
såhär ser tungan ut nu, inte lika svullen!!!! så glad, kan äta som folk nu, bara att det tar lite tid, he he.
.
gullig tjej. haha eeeooww.. ser ni snetanden? hataren. fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0