två bilder från veckan som gått.

som ni ser har jag bakat nyss! så himla goda. men spritsen gick sönder litegrann så det blev bajskorvar på dom sista cupcakesen..
men lika god för det blev dom! ska ha med några på skolan imorgon, först till kvarn äre som gäller HvFo10!!
nu ska jag tvätta bort sminket, göra ansiktsmask och sen bara myyysa. har sovmorgon till halv åtta imorgon, love!
har för övrigt bara en lektion oxå, bild. najsbajs. tar ettbussen till ånge, springer till fritidsboden, knäpper en bild & vips så har jag ett id!
finally. jag hämtade aldrig ut mitt id som jag gjorde för typ... fyra år sen. för jag tyckte bilden blev ful. jävla fjortis, haha!
aja. hoppas jag ser lite mer normal ut på bilden jag ska ta imorgon iallafall. måste plugga matte efter skolan oxå för jag lovade shiiefhh det..
(vet inte hur han stavas osv..)
.
nej, ansiktsmask & film får det bli innan jag fäller ihop ögonen för kvällen! :)
.

Kommentarer
Postat av: sharlee

NU HAR JAG OCKSÅ LÄRT MIG!!! Hailu !!!! Typ..

2011-10-24 @ 15:58:23
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0