vinrött

heej. har nyss målat naglarna så jag förstår inte ens varför jag skriver här nu eftersom det kommer smetas ut på nåt vis..
jag pratade med paula förut, underbara vän, vi ska nog ses imorgon och hitta på nåt bus, förmodligen i fränsta som det låter!
blir bra det här. har bara naturkunskap och foto imorgon så jag kommer nog hinna ta halv elvatåget eller ettbussen, skönt.
har ställt klockan på 04.45 och lagt fram kläder, så det enda jag ska göra nu är att blåsa håret, borsta tänderna & tända ljus innan jag kryper ner.
fick en ny bok idag oxå så jag lär ska ligga och läsa den innan jag somnar, den verkar sjukt spännande! lovely.
vi hörs imorgon, ska inte vara vaken nå länge idag, godnatt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0