dag nio – bild på mig & min bästa vän.

emma johansson (som aldrig vill vara med på bild)
min barndomsvän som alltid ställer upp för mej.
hon får mej på bra humör även när jag mår som sämst.
hon är underbar, rolig och en av de allra bästa! <3
.
paula rindemark.
världens finaste människa, vad skulle jag göra utan dej?
vi blev vänner när vi började i sjuan, och vi blir tightare och tightare varje dag.
hon ställer alltid upp, har precis samma humor som mej, är lika korkad och bäääst!
en unik tjej som jag verkligen inte vill tappa kontakten med, man har aldrig tråkigt med henne! <3
.
simon berglund.
min allra allra bästa killkompis.
om jag mår dåligt så behöver han bara titta på mej för att förstå precis vad det är.
man kan ringa mitt i natten och veta att han ställer upp, no matter what.
en riktigt underbar vän, vet inte vad jag skulle göra om han inte fanns i mitt liv. <3
.
fredrik bergström.
den enda i hela världen som vet precis allt om mej.
vi har haft det väldigt jobbigt i perioder, då vi inte ens har pratat med varandra.
men vad som än händer så kommer han alltid vara min bästa vän.
ställer upp för honom dag som natt, och jag vet att han gör detsamma.
det är inte ofta man får en sån speciell relation till en annan människa som vi har.
han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, no matter what.
.
sofie, bella & emelie är oxå sjukt underbara.
jag och sofie var som syskon för några år sen, och sen gled vi ifrån varandra ett tag. men nu är det bra igen! <3
bella och jag är barndomsvänner, från vaggan till graven som man säger. vi var mer med varandra förut.
emelie är som en syster till mej, vi är född samma dag och klickade första gången vi träffades, en stjärna!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag kommer alltid finnas här för dig emelie!

ÄLSKAR DIG <3

2011-09-04 @ 19:16:11
Postat av: Paula

I love you emelie! <3

2011-09-05 @ 18:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0