dag sex – typ av killar jag faller för.

detta är rätt kul.
på utseendet är det antingen den lite "farligare" sorten, haha.
svart hår, tatueringar, muskler, piercingar.. ni fattar ;)
typ nåt sånt här:
.
sen är det den lite "snällare" sorten.
typ blont ruffsigt hår, snygg kropp osv osv. you get it.
nåt sånt här ungefär:
.
det är väl det man spanar efter först, haha!
fast egentligen är det skitsamma, det där är liksom "WOW".
personligheten är ju viktig oxå såklart.
jag faller för killar som är snälla, lite "farliga" (det går inte ihop), lite busiga eller hur man ska säga.
sen skulle det aldrig funka med någon som är på ett sätt med mej, och sen ändras när han är med sina vänner.
no way, det skulle bli kaos. hatar verkligen sånt. killar som håller på och flirtar med andra tjejer,
när dom är med mej får jag damp på, så det är NO NO NO. aja.
vet inte riktigt vad jag "faller" för på riktigt.. only time will tell :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0