dags att sätta igång lillhjärnan

äääääääääääntligen klar med plåtningen.
dom blev en halvtimme sena till mittis för att det var så många som ville ha autografer.
aja, orkar inte redigera några bilder ikväll, så jag tar med kameran på skolan imrn och fixar det där.
nu sitter jag i sängen och borstar tänderna, är trööööött men kan inte sova innan jag har pluggat.
och så ska jag skriva klart mitt cv. att det ska vara så jävla svårt! haha. blir nog bra iallafall.
tänkte maila det till mej själv, skriva ut det på skolan och kanske lämna det till ******* när jag slutar.
sen äre väl bara att hoppas på det bästa! vill verkligen ha jobb nu, är less på att inte göra nåt.
och studiebidraget kommer man inte långt på med tanke på vilken shopaholic jag är............
sen är det jävligt skönt att tjäna egna pengar, att veta att man får lön varje månad liksom.
.
.
nej, nu är det dax att låta lill-hjärnan jobba ett tag innan jag belönar mej själv med film!
vi hörs när jag vaknar, för jag kommer nog ha tid över. och om jag INTE har det, så hörs vi när jag är i stan!
puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: C

TAaaaack:D du är jättefin i ditt långa hår med :D

2011-09-07 @ 23:14:59
URL: http://sweetzizz.blogg.se/
Postat av: sharly

Ssök på donkas!! Vart ska du söka? Till mig kan du ju säga:D

2011-09-08 @ 10:31:32
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0